Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
December 25, 2004
Image Size
128 KB
Resolution
673×900
Thumb

Stats

Views
2,161
Favourites
70 (who?)
Comments
39
Downloads
264
×
lockhart by ditz lockhart by ditz
I always wanted to do this character. .
and fortunately I need some time off from my daily activities.
With a lil' luck I found a perfect image reference ( using google )
For a title... I'm bad with words, so her last name is enuff.

So yeah.. there you have it.


Image ref ( found using google ) + Phostoshop CS
Add a Comment:
 
:iconhannahsakura:
HannahSakura Featured By Owner Dec 26, 2007
Lovely! ^-^
Reply
:iconanifantasy:
AniFantasy Featured By Owner Aug 30, 2005
SHe is my fav
Reply
:iconoverweight-cat:
Overweight-Cat Featured By Owner Jun 6, 2005  Student General Artist
uda di plak ban tp knapa masih bisa liad yah hohoho
om kok makin lama tambah gantenk seeeeh:giggle:
gambarin tifa lageh donk :evillaugh: en sesama indo watch ane dunks GE GE
gambarin tifa lg yah om,makin hari om tambah mirip bret pitto deh,!!
:excited: tifa tifa tifa :excited:
Reply
:iconditz:
ditz Featured By Owner Jun 7, 2005  Hobbyist General Artist
Bret pit dari mana ?
Dih ngerayu nya gitu amat hahahahaha
Mo ngegambar tifa lagi sih.. tapi gi belom nemu gaya nya yg pas..
Lagipula tangan gue udah kaku nih... gara2 udah 3 tahun ga pernah ngegambar pake pensil..
Reply
:iconoverweight-cat:
Overweight-Cat Featured By Owner Jun 7, 2005  Student General Artist
bret pit teh dr mana yah...
HAHAHA BAGUS!!!gambar tifa!!!
lah kenapa 2~3 taun ga gbr pake pensil lg??
Reply
:iconditz:
ditz Featured By Owner Jun 8, 2005  Hobbyist General Artist
keenakan pake mouse :D :D
Reply
:iconoverweight-cat:
Overweight-Cat Featured By Owner Jun 8, 2005  Student General Artist
^^;
pake pinsil cobain lg om,dulu saya anti org2 yg pake komputer loh :giggle:
eh sekarang make komp uda lama jg ga pake pinsil ><
Reply
:iconditz:
ditz Featured By Owner Jun 9, 2005  Hobbyist General Artist
sebenernya gue lebih demen pake charcoal.
Tapi di indo susah nyari nya... masa gue kudu pake arang ?

Iya nih tangan gue udah kaku buat ngegambar portrait aja susah....
Reply
:iconoverweight-cat:
Overweight-Cat Featured By Owner Jun 3, 2005  Student General Artist
oh yg ini :shocked:
gw ga sempet kliling2 gallery mu ,br dikasih tau br deh kliling
:evillaugh: Fav+ fav+
Reply
:iconditz:
ditz Featured By Owner Jun 4, 2005  Hobbyist General Artist
wah makasih atuh :D :D
Reply
Add a Comment: